سلام

من پسر 20 ساله ای هستم که به دلیل مشکلات و کمبود ها و سختی هایی که تو زندگیم داشتم و خصوصیات شخصیتی ام دچار انواع و اقسام و شدید ترین ناراحتی ها ، شکست ها ،گرفتاری ها و ناکامی ها شدم و دچار افسردگی و نا امیدی و پوچی و ضعف و رنجیدگی و تحمل ناپذیری و آسیب پذیری شدیدی شدم .

الان بزرگترین مشکلم اینه که نتونستم درس بخونم و به دانشگاه برم و رفتم سربازی و بخاطر شرایطی که داشتم و یک شکست و ضربه ی عاطفی از هم پاشیده شدم و سربازی رو نتونستم تحمل کنم و فرار کردم و دیگه برنگشتم .

حالا من چیکار کنم بدبخت شدم دیگه نه میتونم ادامه تحصیل بدم بخاطر سربازی نرفتن نه کار مناسبی داشته باشم . زندگیم بخاطر این مسئله نابود شده به بن بست رسیدم .

تکلیف پسرایی مثل من که به دلایل و مشکلاتی نتونستند و نمی تونند خدمت کنند و به خدمت ادامه بدن و معاف هم نمیشن و بخاطر فراری بودن دانشگاه نمیتونن ثبت نام کنند و جایی استخدامشون نمی کنند و پاسپورت و گواهینامه و بیمه هم نمیدن و کسی هم بهشون زن نمیده و دختری هم باهاشون ازدواج نمیکنه چیه ؟! 

ما ها آدم نیستیم چه گناهی کردیم ما حق زندگی نداریم ؟! چون نتونستیم درس بخونیم قبل سربازی و امکان سربازی هم نداریم باید زندگیمون نابود شه باید بریم بمیریم دیگه ؟!


مرتبط:

در مورد طرح بخشش زندان و اضافه خدمت سربازان غایب و فراری



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)