سلام دوستان

حقیقتش یه سوال داشتم هیچ کجا جز اینجا جرات گفتنشو نداشتم! یعنی یه جورایی خجالت میکشیدم! از همه دوستان میخام که جواب بدن!

من قدم ۱۷۶ یا ۱۷۷ هست، سنم ۱۸ سال و ۴ ماه! ، همیشه واسه قدم استرس داشتم، هر موقع تو خیابون راه میرم افراد و با خودم مقایسه میکنم، وقتی میبینم اونایی که از من قدشون بلندتره اعتماد بنفسم داغون میشه؛ وقتی هم که یه دختر میبینم از من بلند تره، هر چند کمه ، ولی خب بازم هست که دیگه بدتر خیلی داغون میشم از بابت اعتماد به نفس!

یا حتی هر شلواری میخرم باید یخورده کوتاه کنم همه ی اینا باعث میشه اعتماد به نفسم خیلی بیاد پایین!

اینقد اعتماد بنفسم اومده پایین که عکس های قدی نمیذارم مجازی یا حتی واقعی شده بعضی وقتا با خودم بگم چقد کوتاهم ... ( کفران نعمت نمیکنم چون خدا از همه بابت بهم داده قربونش ) به هرحال؛

چون یکم توپرم فک میکنم قد کوتاه دیده میشم! همیشه استرس داشتم یه وقت کسی از زاویه کوتاه بودن بهم نگاه نکنه.

سوالام از این قراره که ؛

۱. آیا بنظرتون قدم مناسبه؟

۲. واسه ازدواج مشکلی پیدا نمیکنم؟ ( آخه دخترای ۱۵۰ سانتیشم حالا ۱۹۰ میخوان)

۳. آیا هنوز جای رشد دارم ؟ حالا با ورزشای کششی یا داروی خاصی و ... ؟

۴. وقتی ازدواج کنم ، همسرم باهام باشه یکی بلند تر از من ببینه روحیاتش عوض نمیشه مثه خودم؟

۵. خانوما نظرشون چیه راجب قدم؟


مرتبط با اختلاف قد در ازدواج:

خواستگار خوبی دارم اما هم قد هستیم

اختلاف قد چقدر در زندگی مهمه؟

نمی خوام به خاطر اختلاف قد، الکی خواستگارم رو رد کنم

به خاطر اختلاف قد نه میتونم ولش کنم نه ادامه بدم

اختلاف قد 25 سانت در ازدواج مشکل زاست ؟

آیا اختلاف قد و هیکل در آینده برامون مشکل ساز میشه؟

اختلاف قد در ازدواج

اختلاف قد 70 سانتی مشکل ساز میشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)