سلام دوستان

من مدتها خواننده ی خاموش بودم اما اخیرا، با وجود نقص در بیان و کاستی های فراوان، گاهی اگر از دستم بر بیاد در برخی از پست ها جسارت می کنم و نظری نه چندان موثر میذارم.

اما هدف من از این مطلب:

اخیرا همه ی اعضای وبلاگ به خاطر شرایط سخت زندگی آقا سامان محبوب و دلسوز و صبور، ناراحت و متاثر هستند. خود من از اینکه کاری از دستم برای کمک به ایشون برنمیاد واقعا شرمندم.

همیشه حرف های ایشون برای خیلی از ماها درس زندگی بوده و هست. از همه ی شما عزیزان یه خواهش دارم. میدونم همگی برای حل مشکل ایشون به درگاه خداوند رحمان دعا می کنید، اما ازتون میخوام که بیاید همه ی ما به تبعیت از کار ارزشمند "آقا اسماعیل" این بنده ی مومن و محبوب خداوند رحمان، برای حل مشکل آقا سامان سوره ی یاسین رو بخونیم و دعا کنیم تا خداوند متعال هر چه زودتر آنچه رو که صلاح و باعث آرامش این مرد مهربان و مقاوم هست، براشون مقدر کنه و سختی های زندگیشون به آسانی و راحتی مبدل بشه.

همه ی ما به رحمانیت خداوند رحمان ایمان کامل داریم.من بنده ی قابلی به درگاه پروردگار نیستم اما مطمئنم دعای جمعی شما عزیزان و قرائت سوره ی یاسین در حل مشکل ایشون گره گشا خواهد بود ان شاءالله.

یا حق


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)