سلام دوستان
من سوال خیلی فوری دارم
چند روز پیش تمام اطلاعات توی کامپیوترم رو از جمله تمام عکس های شخصی و خانوادگی و فیلم هام رو از چند سال پیش تا حالا به اضافه هر چی فیلم و عکس و فایل غیر شخصی داشتم ریختم روی چند تا سی دی که خیلی حجمش بالا بود بعدش چک کردم دیدم نمایش داده میشه رو سی دی ها،همشون رو کامل پاک کردم و سطل زبالم رو یا همون Recycle Bin تمام اون عکس ها و فیلم ها رو از توی اونم پاک کردم حالا یدفعه ای بعد چند روز چک کردم دیدم خالین همهشون و چیزهای نمایش داده شده .
اون هایی بودن که وقتی copy و past میکردم توی حافظه ذخیره میشدن که زدم اون ها رو هم پاک کردم خودمم میدونم بیکار بودم یدفعه ای اینکارو کردم خواستم حافظه اش کم بشه اخه پر بود .
از کامپیوتر و اینا هم سررشته ندارم در حد چیزای ابتدایی .میدونم خیلی دیوونم که بدون برنامه کپی کردن نباید اینکارو میکردم الان هم به هر کی زنگ زدم چه کنم اولین کلمش این بود مگه بیکار بودی یا خل بودی .شما دیگه نگین .
و گفتن ببرم نرم افزاری هنوز توی هاردمه خیالم راحت شد اما حالا من چه جور ببرم بیرون وقتی توش پر عکس و فیلم شخصیه جایی معتمد هم ندارم الان سرم داغ کرده هر کاری هم کردم فایده نداشت شما راهی بلدین بازیابیش کنم ؟ از اون طرف میترسم از اونجایی که یه هفته گذشته تو هاردم نمونه ممکنه؟ یا میترسم خراب کاری کنم از تو هاردم پاک شه .
تو رو خدا هر چی میدونید بگید

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)