سلام

من دختری هستم که به تازگی با کسی که دوسش داشتم، عقد کردم، من تو خانواده ای بزرگ شدم که پدرم فوق العاده عصبی و پرخاشگر هستند، البته خیلی مهربونن ولی خب عصبی بودنشون دست خودشون نیست ، من ۲۵ سالمه و با اینکه خیلی تلاش کردم اما متاسفانه نمی تونم پرخاشگری خودم رو از بین ببرم، منم متعاقبا از اخلاق پدرم تاثیر گرفتم و سر هر چیزی زود جوش میارم، زود رنجی و عصبانیت و داد زدن .

در حالیکه دو ثانیه بعدش به شدت پشیمون میشم و از خودم بدم میاد، همسرم ولی با همه این تفاسیر خیلی مهربون و آروم و منطقیه و در جواب عصبانیت های من همیشه آرومم میکنه با لبخند و حمایت عاطفی و جواب های منطقی و من کلی شرمندش میشم. من نمیخوام کسی رو که ۵ سال عاشقش بودم  و حالا بهش رسیدم اذیتش کنم... اینم بگم من با کسانی که راحتم و رودرواسی ندارم این اخلاقم شفاف تر میشه...

الان همسرم دوست داره من ادامه تحصیل بدم در مقطع ارشد، همه کتابا و منابع رو هم تهیه کرده اما من مدام خودم رو سرزنش میکنم و حتی نمیتونم حواسم رو متمرکز درسم بکنم. در حالی که همسرم انقدر بزرگواره که حتی به روش نمیاره و این منو بدتر شرمنده میکنه .

میدونم رفتارم اشتباهه، ازتون خواهش میکنم اگه راهکاری دارید در مورد مشکل پرخاشگری بهم بگید.

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)