سلام

حدود دو سه سال پیش پسر عموی من باخونوادشون صحبت کرده بودن که بیان خواستگاری. به خونوادم که گفته بودن بخاطر سن کم و درس گفتن ما اصلا فعلا ذهن دخترمون رو مشغول نمیکنیم و من نمیدونستم تا یکسال بعدش و بعد نظر خودمم همین بود که سن کمی دارم (دانش آموز بودم اونوقت) .

از یه طرف چون خطرهای ازدواج فامیلی زیاده نمیخواستم منتظر من باشن و محترمانه جواب منفی دادیم ولی همون وقتم از طریق چند تا از بستگان به گوش بنده رسوندن که منتظرن شرایط تحصیل من بهتر بشه!

الان من دانشجوم و به هدفی که داشتم رسیدم و دوباره از طرف ایشون جریان خواستگاری مطرح شده. پسرعموم موقعیت مناسبی داره و از طرف همه تایید شده. ملاک هایی که توی وبلاگ خانواده برتر نوشته شده بود هم خوندم و واقعا مورد خاصی پیدا نکردم. الان فقط دلیلم برای رد کردنشون میتونه ترس از ازدواج فامیلی باشه. درسته که به این دلیل ردشون کنم یا بعد از آزمایش های ژنتیک سخت گیری نکنم و جوابم مثبت باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فامیلی (۸۹ مطلب مشابه)