سلام دوستان

من طی دو ماه گذشته سه تا خواستگار داشتم که برای خواستگاری خیلی اصرار میکردن بعد تماس میگرفتن صحبت میکردن و قرار میذاشتن که بعد تماس بگیرن برای جواب اما متاسفانه دیگه تماس نمیگرفتن .

با اینکه هر سه مورد خودشون اصرار میکردن و شماره خونه میگرفتن و هماهنگ میکردن که تماس بگیرن که جواب بشنون اما دیگه هیچ خبری ازشون نمیشد .

نمیدونم واقعا مشکل از چیه تعریف از خود نباشه بخدا دختری هستم که زیبایی دارم خدا رو شکر خانواده تحصیلکرده و ابرومند خودمم دانشجو و شاغل هستم تیپم هم خوبه و اصلا جلف نمیگردم .

واقعا خودم موندم که چرا این جوری شده یه جورایی بهم برخورده و اعتماد به نفسم اومده پایین ، آخه مگه من چه مشکلی دارم که خودمم نمیدونم؟


مرتبط:

زیاد خواستگار داشتم ولی هیچ کدوم حتی زنگ نزدن جواب بگیرن

خسته شدیم از بس خواستگار اومد و رفت

چه مشکلی دارم که خواستگارهام منصرف میشن

نیامدن و پشیمان شدن خواستگارها

خواستگار دارم اما اصلا به نتیجه نمیرسه

چرا خواستگار میره و پشت سرشم نگاه نمی کنه ؟!

به طرز عجیبی خواستگارهام میرن و بر نمی گردن

بعضی خانواده ها انگار تفریحی میرن خواستگاری !

هیچ کدوم از جلسه های خواستگاریم به جلسه دوم نکشیده

با اصرار اومدن و مشتاق رفتن و بعد گفتن نمیخوایم، استخاره بد اومده !

خبری از خواستگارم نشد، تماس بگیریم و علت رو جویا بشیم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)