سلام

یه سوالی دارم که خیلی وقته ذهنمو مشغول کرده .

من نمیدونم چرا از مردهایی که ازم بزرگتر هستن خوشم میاد، بزرگتر منظورم 4 سال و 5 سال نیست منظورم بالای ده ساله.

حتی شده از مردی که 20 سال ازم بزرگتر باشه خوشم بیاد و مشکلی نمیبینم که با همچین کسی ازدواج کنم ولی خونواده ام اصلا اینو خوب نمیدونن...

بنظرتون طبیعیه یا نه یعنی مربوط به سلیقه است یا من مشکلی دارم؟...

و اینکه من الان خواستگاری دارم که ازم 11 سال بزرگتره و شاید باهاش ازدواج کنم هر چند پدرم راضی نیستن خیلی.. و میگن پیره و اینکه این ده سال دیگه نمیتونه کاری بکنه ( از لحاظ جنسی) ... آیا درسته؟ من 23 ساله ام ایشون 34 ساله... یعنی از لحاظ جنسی و غیر جنسی و کلا توی زندگی مشترک با هم دچار مشکل میشیم ؟


مرتبط با اختلاف سن در ازدواج:

چرا تفاوت سنی در ازدواج لازمه ؟

اختلاف سن در ازدواج چقدر اهمیت دارد؟

تجربیات شخصی متاهلین در بحث اختلاف سن در ازدواج

اهمیت اختلاف سن در ازدواج

کمی نگران 11 سال اختلاف سنی مون هستیم

ادامه رابطه با وجود داشتن اختلاف سنی و طرز فکر به صلاحه ؟

به هم زدن قرار ازدواج به خاطر اختلاف سنی کم

آیا 9 سال اختلاف سن مشکل ساز میشه ؟

با وجود اختلاف سنی زیاد ، به خواستگارم دلبسته شدم

یا وجود اختلاف سنی , اعتقادی و تحصیلی میشه ازدواج موفق داشت

سوال در مورد اختلاف سن زیاد در ازدواج

10 سال پیش عاشق مردی با اختلاف سنی 20 سال شدم

اختلاف سنی 10 سال از نظر جنسی میتونه مشکل ساز باشه ؟

آیا 8 سال اختلاف سنی باعث عدم درک متقابل نمیشه؟

اختلاف سنی 10 سال می تونه مشکل ساز باشه؟

ازدواج با 11 سال اختلاف سن کار درستیه ؟

اختلاف سنی زیاد میتونه یکی از دلایل عدم تفاهم باشه؟

30 ساله ام و قصد دارم با یک دختر دبیرستانی ازدواج کنم

می خوام از جلوی دبیرستان دخترانه عشقم رو انتخاب کنم

ازدواج زود هنگام در دبیرستان

ازدواج با دختر دبیرستانی و یک احتمال بد

این که به دختر دایی 15 ساله م علاقمندم و باهاش چت می کنم کار درستیه ؟

دختر مورد علاقم 15 سالشه، الان اقدام کنم یا چند سال دیگه ؟

به یه دختر 15 ساله ابراز علاقه کردم ولی ردم کرد

عشق یک دختر ۱۵ ساله ارزش جنگیدن داره ؟

دانشجوی 21 ساله که عاشق دختری 16 ساله شده

قصد دارم با دختری حدود 16-17 ساله ازدواج کنم

یه دختر 16 ساله درکش از ازدواج چیه ؟

ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﯾﮏ ﭘﺴﺮ 27 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ 16 ساله

ترس از تفاوت فکری در ازدواج با دختر 17 ساله


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اختلاف سن در ازدواج (۴۴ مطلب مشابه)