سلام و درود

بنده جوان 22 ساله هستم که متاسفانه اوایل تیر ماه در اثر بیماری مننژیت شنواییم را به طور کامل از دست دادم . اما به لطف خدا و پیشرفت علم ، با جراحی کاشت حلزون شنوایی ، شنوایی گوش راستم به طور کامل بازگشت اما متاسفانه با یک دستگاه خیلی کوچک شبیه به دکمه  بزرگ پالتو که سمت راست سرم میچسبه و زیر موهام گم میشه قادر به شنیدن هستم.

لازم به ذکر بنده به یکی از دخترای فامیل علاقه مند هستم ،  قبل از این اتفاق به طرف به واسطه خالم رسونده بودیم که بهش علاقه دارم ، جواب مثبت نداد اما گفت فعلا دوست دارم درسم رو تموم کنم .

با عرض معذرت تاکید میکنم گوش راستم ، شنواییش به طور کامل برگشت و همه صداها رو به راحتی میشنوم . از خودم هم تعریف نباشه آدم مودب ، تحصیل کرده ، خوش تیپ و ... هستم .

جا داره بگم وضعیت مالیم هم بد نبود اما هر چی داشتم بخاطره این بیماری به فنا رفت و وضعیت مالیم در حال حاضر خیلی خوب نیست .

خواستم بدونم اگه کسی جای این خانم بود با این اتفاق پیش آمده حاضر بود باهام زندگی کنه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)