سلام به همه کاربرای محترم وبلاگ خانواده برتر

دختر 25 ساله متاهل و دانشجوی کارشناسی ارشد هستم ...  از خوانندگان فعال هستم. یعنی اگر در مورد موضوعی چیزی بدونم که مفید باشه نظر میدم ... البته همیشه با کلی نگرانی که کاربران دچار سوء برداشت نشن...

هر روز وبلاگ رو چک میکنم و حتی با شوهرم هم بعضی از پست ها را در میون میذارم ... خلاصه مطلب این که جز امورات من شده ... انقدر که دیشب خواب آقای نجفی رو میدیدم. خواب دیدم که آقای نجفی زنگ زدن به موبایل من و ازم خواستن جایی بیام که همدیگر رو ببینیم . بعد که رفتم آقای نجفی یک مرد مسن خوش پوش بودن که راننده داشتن و از قضا اومده بودن حال منو سر یکی از پستها که گذاشتم بگیرین.

اول به آرومی بهم حرف میزدن ولی بعد کم کم عصبانی شدن و گفتن حق نداری دیگه بیای تو سایت و رفتن.... من هم کلی گریه میکردم. انقدر که صبح بیدار شده بودم ترسیده بودم که اول رفتم سراغ لب تاپ ببینم میشه بیام تو سایت یا نه !!! خلاصه خیلی خواب جالبی بود گفتم میون این همه پست جدی یک چیز بدون ناراحتی هم باشه بد نیست.... 

مرسی از همه کاربران وبلاگ که به وبلاگ رونق میدن...

یا علی


مرتبط:

بعد از ۳ سال تلاش های سخت، خانواده م برجام رو تصویب کرد!

یه تجربه خوب از ازدواج یه خانواده برتری

یکی از کاربران خانواده برتر داره میره خونه عشق و بخت

تجربه معنوی من در ازدواج کردن با چله سوره یاسین

تجربیات شما در مورد راضی کردن خانواده به ازدواج

از تجربه های مزدوج شدن تون بگید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه) سرگرمی حلال (۹۸ مطلب مشابه)