سلام وقتتون بخیر
من یه دختر دانشجو هستم، که همزمان دارم واسه ارشد 96 میخونم،الان ترم 6 هستم و فقط یه ترم برام باقی مونده .شرایط زندگی برام سخت شده و به کار و پول احتیاج دارم .
میخوام یه کار راه بندازم،یه کاری که بتونم تو خونه انجام بدم اما نمیدونم چه کاری رو شروع کنم،سرمایه ای هم ندارم ولی ممکنه با فروش وسیله ای چیزی یا قرض گرفتن سرمایه اولیه جور کنم .
به ایده و همفکری احتیاج دارم، لطفا تا هر جایی که در توان هست راهنمایی بفرمایین،ممنون میشم . تجربه کاری ندارم ، تخصص خاصی ندارم که مدرکشو داشته باشم، اما در حد تجربیاتم کارای هنری، آشپزی، طراحی، یکم خیاطی، نویسندگی، یک مقدار زبان انگلیسی بلدم، تایپ و کار با ورد و پی دی اف و یک مقدارم اکسل رو هم بلدم، تقریبا به کارای کامپیوتری واردم،اما آموزش نرم افزار ندیدم، تجربه کسب و کار اینترنتی هم ندارم، کلا تجربه هیچ کسب و کاری رو ندارم ...

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)