سلام

من از مرداد سال گذشته نامزدم... پارسال پدر شوهرم شب یلدا مریض شدن تو آی سیو بودن ( که ده روز بعدش فوت کردن )، شب یلدا که قرار بود برا عروس وسایل بیارن ، نیاوردن، مادر شوهرم یه هندونه گذاشت تو نایلون با چند تا شکلات که انداخته بود توش اومد خونه مون، گفت که امسال نشد ان شاء الله سال بعد و ... ما هم هیچی نگفتیم ولی نامزدم ی ه پالتو و پوتین خریده بود که قرار بود حالا بیارن که نیاوردن ...

حالا امسال هم شب یلدا نزدیکه ،فکر کردم که حتما میارن ، ولی الان مادرشوهرم رفته تهران پیش دختراش تا ده دی هم نمیاد پس معلومه که امسال هم چیزی نمیارن... ( سالگرد پدرشوهرم هم اوایل دی هستش ، ولی خب وسایل عروس شب یلدا ربطی نداره به سالگرد چون خودشون کلی جشن برگزار کردن جز مراسم های من ... )

نمیدونم من راست میگم یا نامزدم،نامزدم میگه پوتین و پالتو خریدم سال قبل همون عیدیته چیزی نمیخرم. منم میگم مامانت که برام ارزشی قایل نشد که بگه عروسمه ،خودت یه تیکه طلا بخر دلمو خوش کنم. آخه کی به یه پالتو سیصد تومنی با پوتین 150 تومنی میگه وسایل شب یلدای عروس ؟

چیکار کنم که دعوامون نشه ما سر هر مسئله مالی یه دعوایی میکنیم اکثرا ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)