با سلام

بنده پسری 17 ساله هستم که یه مدته درگیر یه مشکل شدم که واقعا خواب و خوراک رو از من گرفته ، مشکل من اینه :

خیلی دوست دارم با جنس مخالف ارتباط داشته باشم ارتباط در حد دوستی . بعضی از مردم رو می بینم که یه دوست از جنس مونث دارن واقعا مغزم در گیر میشه چون من حتی نمی تونم جواب سلام  یه خانوم رو درست بدم .

از شدت خجالت در حدی که عرق میکنم و دستام می لرزه و این واقعا آزاردهندست ، و فقط میتونم خود خوری کنم که چرا نمی تونم با جنس مخالف ارتباط داشته باشم و از این رو دیگه به زندگی بی میل شدم و حتی بی خوابی و کم خوری هم سراغ من اومده البته اینم بگم که من از لحاظ تیپ و قیافه متوسط رو به بالا هستم .

لطفا کمکم کنید واقعا دیگه از خودمو زندگیم بدم میاد
با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)