سلام

می خواستم بپرسم نظرتون درباره ی زندگی با سود بانکی و یکم پول اجاره مغازه چیه ؟ من 28 سالم هست و لیسانس دارم و سربازی رفتم . پدرم فوت شدن و ارثیه ام رو داخل بانک گذاشتم هر ماه حدود 2 میلیون سود می گیرم و 600 تومن هم اجاره مغازه کوچک می گیرم .

چند جا خواستگاری رفتم و برای بیکاری ردم کردن دارم ناامید می شم زندگیم با بدنسازی و چند تا ورزش و کلاس خط و موسیقی می گذرونم و نمی دونم چکار کنم اگه دنبال کار برم ممکنه سرمایه ام رو از دست بدم و بیچاره بشم .

شوهر خاله ام کار راه انداخت و نابود شد پارسال ، ترس زیادی دارم . به نظر شما با این شرایط کسی رو پیدا می کنم که منت سرم نذاره یا دنبال یک کار برم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)