سلام

من پسری هستم 28 ساله ( قیافه خوبی دارم البته میگن شخصیتم رو هم میگن سنگین مودب، خانوادمون هم خوب و اصیل ، اینا تعریف نیست خدایی نکرده  معرفی خودم بود) .

یه مشکلی دارم که به گذشته ی خودم که اصلا برام خوشایند نیست خیلی فکر میکنم و زجر آوره این برام.

قضیه از اینجا شروع شد که زمان دانشگاه یه دختری مهمان اومد کلاس ما ، از همون اول نزدیک شد به من جزوه رو از من میگرفت کلا سوالی داشت میپرسید  گفت من کسی رو اینجا نمیشناسم از این حرفا کلا زندگیشو برام تعریف میکرد درد دل میکرد خیلی گرم گرفت با من بالاخره طوری شد که رفته رفته دیدم ارتباط یه ارتباط ساده ای نیست و من بهش علاقه مند شدم که اصلا نیتی نداشتم و اونم همینطور علاقه مند .

حدود 5 ماهی گذشت تو این مدت همه ی اتفاقات مشکلات هر چی داشت به من میگفت من آدمی نبودم که فقط قیافه برام مهم باشه اون هم قیافه داشت هم خانواده ی تحصیلکرده ی خوب .

بشدت به من علاقه داشت طوری که یه روز بهش زنگ نمیزدم شاکی میشد قهر میکرد حالا اینم بگم که بعدا به من گفت من ازت دو سال بزرگترم و اما روزی از روزها دیدم که به تلفنم جواب نمیده و این شد دیگه من ازش نتونستم خبر بگیرم و این بشدت منو داغون کرد .

طوری که اصلا کلافه شدم  وقتی با خانواده بودم بشدت ناراحت ، دیگه نتونستم جلو خودمو بگیرم جلو مادر خواهر برادرم خود به خود اشکم سرازیر شد های های گریه کردم طوری که خواهرم که 4 سال از من کوچیک تر هست اونم گریه کرد به حال من منی که آدم مغروی هستم و کلا معروف به این اخلاق .

وقتی به این فکر میکنم که گریه کردم از خودم متنفر میشم دیگه زندگی من از این رو به اون رو شد از اون به بعد زندگی من نابود شد دیگه به زندگی فکر نمیکنم نا امید از همه چیز شدم . بنظرتون چیکار کنم چاره چی هست دیگه خسته شدم از این وضع .


مرتبط :

نمی تونم دختر مورد علاقم رو فراموش کنم

چطوری به دختر مورد علاقه ام ابراز عشق کنم ؟

دختر مورد علاقم در کمال ناباوری ردم کرد

دختر مورد علاقم وقتی فهمید بهش علاقه دارم رفتارش سرد شد

امیدی به تغییر نظر دختر مورد علاقم هست ؟

دختر مورد علاقم پشیمون شده ولی من عاشقش شدم

نه می‌تونم به دختر مورد علاقم پیشنهاد بدم و نه فراموشش کنم

دلیل کم محلی های دختر مورد علاقم رو نمی فهمم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه)