سلام

یه مسئله ای چند وقته ذهنم رو مشغول کرده. قضیه از اینجا شروع میشه که یکی از بستگانم که پیر و شوخه و حافظه ی خوبی نداره هر موقع من صحبت می کنم و آخرین کلمه رو میگم یه صوتی ایجاد می کنه مثل اییییییییییم. حالا این اییییییییم رو خودتون آهنگینش کنید. منظورش اینه که من کلمه ی آخرو میکشم.

مکالمات ضبط شده ی گوشیمو الان گوش دادم به نظر خودم بد حرف نمی زنم فقط آهنگ داره. راستش سنم کم نیست. 25 سالمه و تغییر کردن برام سخته. ناگفته نماند که بیرون با آقایون خیلی کم صحبت می کنم.

به نظر شما یه خرده آهنگ دادن به آخرین کلمه کار بدیه؟ باور کنید غیر ارادیه. البته من اجدادم اهل یکی از شهرستانای همدانن. همدانیا هم یه خرده کلمه رو میکشن. ممکنه این بخاطر ژنم باشه. بقیه ی بستگانم اینطوری نیستن.

توی دانشگاه خوب کنفرانس میدم و ...فقط با دوستان و خانواده و خانوما اینطوری صحبت می کنم.

ممنونم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)