سلام خدمت همه

من یه جوون 26 ساله هستم و  تو این مدت یک سال و نیمه ای که با خانواده برتر آشنا شدم خیلی چیزا یاد گرفتم .

مواردی درباره خانمها درباره تجربیات افراد متاهل درباره درس و دانشگاهو ... . مثلا من هیچ وقت نمیدونستم محبت کلامی چقدر واسه خانمها اهمیت داره یا خانمها در دوران پریود خیلی حساستر و زود رنج تر میشن و آقایون باید مراعات کنند یا ... و همچنین مسائل خیلی زیادی درباره انتخاب همسر و گذشت در زندگی و  خیلی چیزای دیگه که از حوصله اینجا خارجه همه اینها رو یا نمیدونستم یا خیلی کم دربارش اطلاع داشتم و این در حالی بود که من تو سن 24 سالگی و قبل از آشناییم با خانواده برتر احساس میکردم که چیز مبهمی درباره خانمها و ازدواج نمونده که من اطلاع نداشته باشم و خودم رو آگاه به کلیه مسائل میدونستم .

حالا سوال من اینه که چرا یه جوون 24 ساله مثل من که اون موقع کارشناسیم رو هم گرفته بودم انقدر درباره اصول زندگی زناشویی و مسائل و مشکلات و روش های حل اونها اطلاعش کم باشه .

البته فکر نکنید فقط من اینجوری بودم نه .خوشبختانه هیچ وقت من دنبال رابطه با دختر ها نبودم ولی چه پسرهایی که مثل من مراعات روابطشون با نامحرم رو میکردن چه پسرایی که هفته ای یه دوس دختر عوض میکردن چیزی در مورد واجبات و اصول زندگی زناشویی و مسائلی مثل گذشت و محبت کردن و لذت بردن واقعی از زندگی و خیلی چیزای دیگه نمیدونستیم .

نمیدونم اشکال از کجا بود فقط میدونم نگاه خیلی از دختر پسرا به هم مثل نگاه صرفا دو تا نر و ماده به همدیگه بود و مطمئنم اگه با اون دیدگاه 24 سالگیم ازدواج میکردم یا شکست میخوردم یا زندگیم خیلی سخت میگذشت .

به نظر شما چرا اینقدر آموزش ها ی جوونها برای ورود به زندگی زناشویی کم اهمیت و حتی بی اهمیته ؟ مشکل از کجاست ؟ مدرسه ؟خونه یا دانشگاه یا خودمون ؟


مرتبط:

قبل از ازدواج در مورد زندگی زناشویی و همسرداری تحقیق کنید

دلایل نارضایتی متاهلان از زندگی زناشویی

زندگی زناشویی جز با پاکی، درستکاری و مهربانی پایدار نخواهد بود

معرفی کتاب در زمینه آموزش مسائل زناشویی

آیا در آموزش مسائل زناشویی افراط نمیشه

بهترین رفتار زناشویی

خسته شدم در زندگی زناشویی معنی ندارد

درخواست راهنمایی در مورد بالا بردن ضریب موفقیت در زندگی زناشویی

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

چکار کنم خانمم عاشقم بشه ؟

چکار کنم تا خانمم خوشبختی رو حس کنه ؟

چطور با محبت کلامی عشقم رو به خانمم نشون بدم ؟

میخوام رابطه ام با خانمم جوری بشه که ازم سیر نشه

چگونه قلب خانمم را تصرف کنم؟ ( 1 )


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)