سلام دوستان

من در شرف ازدواجم هنوز عقد نکردیم فقط خانواده در جریانن ... نامزدم رتبه تک رقمی کنکور بوده.. مشکلم اینه به یکی از همکلاسیاش حساسم. اون دختر از نظر ظاهری از من پایین تره. از نظر تحصیلی هم موقعیتم خوبه، و تو یکی از بهترین دانشگاها هستم اما هر وقت به اون دختر فکر میکنم به شدت اعتماد به نفسم جلو نامزدم میاد پایین.

حساسیتم بی دلیل نبوده، نمیتونم بگم چطور اما یکم شک کردم که شاید به دختره در گذشته کمی علاقه داشته البته قبل از اومدن من تو زندگیش.. ولی علاقه ای که اصلا بهش بروز نداده. البته هنوز مطمئن نشدم صرفا غیر مستقیم (تاکید میکنم غیرمستقیم ) میخواسته حسادت منو برانگیخته کنه تا بیشتر بهش علاقمند شم یا اینکه شاید واقعا علاقکی به اون دختر داشته !!! اینها مربوط به قبل از نامزد شدنمونه .

الان هر چقدر نامزدم بهم محبت میکنه، از خوبیام میگه، خدا رو واسه داشتنم شکر میکنه، اما از دلم نمیره. البته با محبتاش خوشحال میشم اما گاهی که اسم اون دختر میاد تا چند ساعت حالم بده و سرد برخورد میکنم.

مثلا در مورد اپلای حرف میزدیم اسم 2 نفر رو در کنار اون دختر آوردم و پرسیدم معدلشون چنده، دوباره از خفن بودنشون گفت ( هیچوقت منحصرا از اون دختر تعریف نکرده اون یکی دو باری هم که چیزی گفته اسمشو با 2 نفر دیگه ام آورده ) دیگه تا ساعت ها خشک جوابشو میدادم، پرسید چرا ناراحتی چیزی شده؟ گفتم نه یکم سرحال نیستم.

انتظار دارم خودش بفهمه چرا ناراحتم. چون یکبار گفتم از اون دختر خوشم نمیاد و اونم گاهی مثلا گفته دختره خیلی گیجه و کلماتی از این قبیل که اون دخترو پیش من تحقیر کنه تا دلم خنک شه مثلا !!! نامزدم خیلی پاکه و بهش خیلی اعتماد دارم. حتی به دخترای کلاسشون سلام نمیکنه. چون تجربه نداره شاید به حسادت دخترونه آگاه نیست، میگم شاید واقعا نمیدونه وقتی حتی از نمره اون دختر تعریف کنه هم حالم بد میشه ؟

میدونم منو انتخاب کرده و الان نسبت به اون دختر جایگاه مهم تری دارم تو زندگیش اما همش میگم نکنه منو بخاطر اینکه خیلی دوسش دارم و محبت میکنم دوس داره؟ با خودم میگم اگر مثلا میفهمید اون دختر بهش تمایل داره آیا بازم سمت من میومد ؟ این فکرها آزارم میده.

1. چطوری بفهمم بهش علاقه داشته یا من اشتباه فهمیدم ؟ اصلا پسرا ممکنه اولین کسی رو که بهش حس داشتن فراموش کنن ؟ اگه حس کمی بوده باشه نه در حد عاشقی.

2. آیا بهش بگم وقتی اسمشو میشنوم ناراحت میشم؟ یا بدتر میشه؟ چیکار کنم بفهمه من از این کار ناراحت میشم؟ نمیخوام پرده های بینمون پاره بشه، میخوام همیشه به همدیگه احترام بذاریم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)