سلام

دختر 24 ساله ای هستم ، دقیقا منظور از خود ارضایی رو نمیدونم یعنی چی؟ خود ارضایی فقط جسمی هست یا از طریق فکر کردن هم هست؟

سوال دومم من از وقتی یادم میاد تو ذهنم از ی شخصیت خیالی یا حالا آقا پسری که اطرافم بهم توجه داشته شبا موقع خواب داستان سازی و خیال پرداری میکردم. حالا از آشنایی و ازدواج تا مسایل جنسی تو ذهنم داستان میساختم.

ولی اینجور نبوده با بدنم بازی کنم. این یه نوع خود ارضایه؟ خیانته ؟ اثر بد داره ؟ گناه حساب میشه؟ طبیعیه؟ ادامه این روال اشتباهه یا اشکالی نداره ؟ تاثیر سوء داره؟


مرتبط :

خیال بافی های جنسی دست از سرم برنمیدارن

خیال بافی های زیاد یه دختر نوجوان منشا روانی داره ؟

دنیای خیالیم منو رو پا نگه داشته

چیکار کنم تنهایی و خیالبافی منو اذیت نکنه؟

موقع خیال پردازی جنسی ناخودآگاه عطسه می کنم!

آیا با شوهر خیالی تون ازدواج کردید ؟

زندگی من به کار و خیال پردازی خلاصه شده

آیا خیال پردازی های قبل از ازدواج، بعد از ازدواج محقق میشه؟

تو خیالم با یه مرد مهربون زندگی میکنم

خیال بافی جنسی در قبل از خواب گناهه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)