سلام به همه کاربران گرامی

من از تناقض ها خسته شدم . از دوران نوجوانی از وقتی یادمه تو تعارض ها بودم ، طرف نماز میخوندم در کل سعی میکردم دستورات خدا رو انجام بدم ولی از انجام کامل و صحیح اونها عاجز بودم مثلا چادرم و میپوشیدم ولی آرایش ملیح داشتم  نماز میخونم نه اول وقت  .

ما رسم داریم در عروسی ها لباس محلی بپوشیم و زلف بذاریم با اینکه مختلط هست منتها من همیشه فراری بودم و سعی میکردم حجاب داشته باشم و حالا عروسی داداشمه نمیدونم چکار کنم؟ من خواهر دامادم دوس دارم یا زنگی زنگ باشم یا رومی روم ولی خیلی سخته .

من هم در سن ازدواج هستم اگه به این صورت باشم تافته جدا بافته میشم ولی میدونم من همسری رو میخوام که چشم پاک و با ایمان باشه ولی حس میکنم به اون خلوص نرسیدم .  همیشه در وسط بودم نه این ور نه اون ور ، نمیدونم این وضعیت تا کی ادامه خواهد داشت ؟

  لطفا راهنماییم کنین

مرسی از وقتی که گذاشتن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)