سلام
من یه پسر زیر 27 سال هستم . موردی برای ازدواج پیدا کردم که اگه خدا بخواد در اولین فرصت قراره برای خواستگاری اقدام کنم ایشون از اقوام دور ما هستن .
اما مسئله ای که هست اینه که بنده آدم آرام و درونگرایی هستم و خانمی که قراره برم خواستگاری هم دقیقا همین ویژگی رو دارن و اتفاقا چون شبیه خودم هستن بیشتر بهشون علاقه پیدا کردم .
الان برام مسئله شده که دختر خانمای اینجوری معمولا دوس دارن همسرشون هم مثل خودشون باشه یا نه برعکس خودشون . خانم های متاهل و مجرد که درون گرا هستن لطفا نظر بدید

مرتبط با درونگرایی و برونگرایی :

رابطه درونگرایی و میل جنسی

ازدواج دختر برونگرا با پسر درونگرا

نامزدم حالت درونگرایی داره حرف هاش رو به زبون نمی تونه بیاره

درونگرایی عیب نیست. با درونگراها مهربان باشیم

تجربیات شما در مورد نحوه رفتار با همسر درونگرا

چطور از حالت درونگرایی خارج بشم ؟

دختری درونگرا هستم ولی مادرم به زور میخواد منو یه آدم اجتماعی کنه

درونگراها براتون نیروی دافعه دارن؟

درونگرا بودن مرد در زندگی زناشویی تاثیر منفی داره ؟

چگونگی تبدیل یه انسان درونگرا به برونگرا و اجتماعی

ویژگی های مثبت افراد درون گرا و چند سوال

آیا درونگرا بودن و گرم مزاجی با هم ارتباط دارند ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) مسائل درونگراها (۳۵ مطلب مشابه)