سلام

دختری هستم که تازه وارد نوزده سالگی شدم . چهره ام نقصی نداره و ازش راضیم ،اما عادت بدی پیدا کردم که صورتمو خیلی دستکاری میکنم و این باعث میشه چهره ام زیباییش کم بشه .

الان مشکلم خود جوش زدن نیست چون خود جوش زدن مسئله ای نیست مشکلم دستکاری کردنه ، جوش که وضعیتشون رو بدتر میکنه و صورتم زخم میشه ، چیکار کنم که دیگه دستکاریشون نکنم؟

تو جمع با کرم پودر میپوشونم جای جوشها رو اما خودم حس بدی دارم ترسم از اینه که بعدا جاشون گود بشه و دیگه نشه کاریش کرد . اما دست خودم نیست و بازم صورتمو دستکاری میکنم حتی بدنمم تمام جای جوش زده و همیشه مجبورم لباسای بسته بسته بپوشم .

خواهشا اونایی که راهکاری بلدین یا تجربه دارین کمکم کنید . از روی ناچاری اینو فرستادم چون واقعا در عذابم ، چکار کنم این عادت بد ترک بشه ؟ 

منتظر راهنمایی هاتون هستم

با تشکر


مرتبط :

کسی هست که از ژل موضعی کلیندامایسین استفاده کرده باشه ؟

تجربیات استفاده از محلول یا ژل کلیندامایسین برای رفع جوش

بهترین روش برای از بین بردن جای جوش و خال چیه؟

تجربیات شما در مورد قرص ریفامپین - رفع جوش

برای داشتن پوستی صاف و بدون جوش چه باید کرد ؟

راهکاری برای از بین بردن جوش های بدن دارید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)