سلام

من یه دختر ۲۳ تا ۲۷ ساله هستم. تقریبا مذهبی  و چادری با اصل و نسب و اروم که همیشه سرم به درس و حالا به کار گرم بوده و سعی کردم پاک بمونم و هیچ وقت اهل ارتباط با نامحرم نبودم .

تا حالا هم خواستگار داشتم ، ولی هیچ کدوم از خواستگارام ادم مناسب من نبوده .باید بگم که به مرور زمان معیارهای انتخاب همسرم تغییر کرده و حالا از خدا یه همسر واقعا با ایمان و با اخلاق و با اصل و نسب میخوام .

منتها هیچ وقت خواستگار مذهبی و این مدلی نداشتم .و حالا واقعا از لحاظ عاطفی نیاز به یه تکیه گاه دارم تا آرامش پیدا کنم . چه کار کنم که چنین آدمی سمتم بیاد ؟ میترسم انتخاب اشتباه کنم و به یکی از خواستگارام که از معیارام دوره جواب بدم 


مرتبط:

پسرهای مذهبی نشانه علاقه شون به یه دختر چیه ؟

وقتی با یه پسر مذهبی برخورد میکنم چه رفتاری باید داشته باشم ؟

معیارهای پسران مذهبی برای ازدواج چیه؟

به نظر شما یه پسر مذهبی با من ازدواج می کنه؟

من یه پسر مذهبی و غیرتی ام

ازدواج پسر مذهبی با دختری که هیچ قید و بندی نسبت به حجاب نداره

چرا بعضی از پسرهای مذهبی سراغ دخترهای عفیف نمیرن ؟

پسر مومن و مذهبی و با ایمان دقیقا کیه ؟

ازدواج با پسری مذهبی از یک خانواده ی باز

آیا با یه پسر با ظاهر مذهبی ازدواج می کنید ؟

خجالت میکشم که بگن شوهر فلانی مذهبی نیست


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) ازدواج با پسر مذهبی (۲۸ مطلب مشابه)