سلام من همون دختر خانمی هستم که مدتی پیش پست مشکل کیست های زیاد در تخمدان رو بیان کردم.

حالا سوالم از اون دسته ای هست که مثل من پوستشون فوق العاده حساس و نازک باشه.. تا بتونن راهنماییم کنن!

متاسفانه من همه چیز رو از دم شیر تا جون ادمیزاد امتحان کردم و ناراضی بودم من از راهنمایی ژیلت میزدم که خیلی پشیمونم چون واقعا پرمو میکنه و عوارض بدی داره.

بعدش کرم موبر و اسپره،موم معمولی،موم الورا، وکس و ... . همیشه چنین مشکلاتی داشتم جوش های ریز و درشت تو بدن موهای زیر پوستی وحشتناک که جاشون زخم میشد چون خارج نمیشدن که بخاطرش کل بدنم لک شده و حساسیت مثله دونه های قرمز یا جوش سر سیاه..دل خوشی هم از پوستم ندارم اخه کسی مثل خودم نبوده که راهنماییم کنه مادر یا خواهر و فامیل ها.. هر روشی میزنن پوستشون مثل بلور میشه ولی من نه...

دکتر پوست که رفتم گفت تنها را لیزره ولی متاسفانه هزینه لیزر؛ اون هم برای کل بدن رو ندارم... و همین طور چون مشکل تخمدان دارم موهای بدنم خیلی زیاد شدن جدیدا تو همینجا درباره واجبی خوندم ایا مثل ژیلت پرمو و جوش میزنم یا موها رو دو سه برابر میکنه برای کسی مثل من که پوستش خیلی حساسه بدرد میخوره؟واجبی قدیم بودار هست.ولی پودر های موبر مثل دپی سنتی نیستن.

لطفا اگه راهکاری دارین که موها رو از بین ببره یا کم پشت کنه مثل روغن گیاهی یا درمان سنتی.. هر چی میدونین بیان کنید..لطفا


علاوه بر قرص های هورمونیم که مصرف میکنم.. دکتر برای جوش های فعلی بدنم اریترومایسین 4% نوشت من قبلا 2% استفاده کردم روی جوش گردنم وقتی خیلی کم سن بودم پوست گردنم تیره شد و لک جوش ها هنوز مونده. میترسم روی بدنم هم تاثیری مثل قبل بذاره؟ ممکنه؟



برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رفع موهای زائد از مطالب زیر بازدید بفرمائید :

موم انداختن در ناحیه شرمگاهی زنان منجر به سرطان میشه ؟!

از چه روش موزدایی برای نواحی خاص استفاده می کنید؟

راهنمایی در مورد بهداشت و زدودن موهای داخل لبه های آ. ت. زنانه

از چه روشی برای مو زدایی ناحیه تناسلی استفاده کنم

تجربیات شما در مورد استفاده از روغن مورچه برای رفع موهای زائد

ساده ترین روش های مو زدایی به غیر از ژیلت و پودر برای خانم ها

تجربیات شما در مورد حذف موهای زائد با خمیر زردچوبه

تجربیات شما در مورد رفع موهای زائد با روش دکلره

استفاده از جوشانده نعنا برای موهای زائد

آیا واجبی می تونه کلا موهای زائد رو از بین ببره ؟

درخواست راهنمایی در مورد استفاده از موم برای رفع موهای زائد

درخواست آموزش کامل رفع موهای زائد

آموزش سایر روش های موزدائی :

آموزش موزدایی با بند زدن

آموزش موزدایی با استفاده از مو کن یا منقاش

آموزش موزدایی با وکس کردن

آموزش موزدایی با کندن مو با اپی لیدی

آموزش موزدایی با لیزر و الکترولیز

آموزش موزدایی با دپیلاسیون ها


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه) رفع موهای زائد بدن (۴۳ مطلب مشابه)