با سلام

من یه دختر 20 ساله ی دانشجو هستم . سوالی که مدت هاست ذهن منو به شدت بخودش مشغول کرده اینه که :

 من پدرم ناشنوا هست . آدم خیلی خوب و اهل کار و خانوادس . وضعیت مالیمونم متوسطه . هیچکدوم از اعضای فامیل پدریم مثل عمو ؛ عمه ،  پدر بزرگ و مادر بزرگ و بستگان درجه سه ، هیچکدومشون ناشنوا و کر و لال نیستن فقط پدرم اینطوره که اونم میگن مادر زادیه . چون پدر بزرگ و مادر بزرگم دختر عمو و پسر عمو بودن ولی یه بار دکتر گفته بود شاید از زردی بوده تو دوران کودکیش.الله اعلم.

الان سوال اصلی من اینه که :

اگه شخصی به خواستگاری من بیاد و بدونه پدرم کر و لاله ، قبول میکنه پسرش با من ازدواج کنه ؟یا اون پسر راضی میشه با دختری که پدرش کر و لاله ازدواج کنه ؟ از ترس آبرو پیش فامیل یا ترس از اینکه فرزند آیندش ناشنوا بشه؟

من و مادرم هم مشکل جسمی و بیماری نداریم همه چی مثل بقیه خانواده ها نرماله فقط چون پدرم کر و لاله من میترسم هیچوقت نتونم ازدواج کنم و تشکیل خانواده بدم. میشه آقایون و خانم های محترم منو راهنمایی کنید؟

سوال دیگم این بود که من تک فرزندم و قبل من دو تا بچه ی ناقص مادرم به دنیا آورده بود ، که زنده نموندن.آیا ممکنه بخاطر این دلیل و ناشنوایی پدرم فرزند آینده ی منم سالم نباشه؟

من خیلی میترسم و شب و روز آرامش ندارم و فکرم مشغوله . واقعا ممنونم میشم اگه راهنماییم کنید و جواب سوالامو بدید. ببخشید طولانی شد.
یا حق...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)