سلام

من مدت 4 ماه با آقایی صیغه بودم و چون شرط کرده بودم در حال حاضر باکره هستم.آیا من موقع ازدواج باید به همسرم بگم که قبلا صیغه کردم؟

 

مرتبط:

اگر پسری بیاد خواستگاری تون که قبلا صیغه داشته جوابتون چیه؟

آیا متعه همان زناست ؟

آیا به همسر آینده ام بگم که با چند خانم ازدواج موقت کردم ؟

اگر ازدواج موقت عاقلانه باشد ضرر نخواهد داشت

آیا ازدواج موقت (صیغه) در قرآن وجود داره؟

ازدواج موقت=زنا؟ بله یا خیر؟ "مسئله این است"

ازدواج موقت یا زنا ؟

نظر پسران در مورد دختری که شرعا ازدواج موقت کرده

چند تا سوال در مورد ازدواج موقت

بین من و دختری که تن به ازدواج موقت داده فرقی نیست ؟

ازدواج موقت چه وقت هایی خوبه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)