سلام به همه
من 25 سالمه دانشجوی دکترام تا الان این چیزی که میگم بار ها و بارها برام اتفاق افتاده:
خیلی از آقایونی که اطراف من هستن توجه چندانی به من ندارن و من هم همینطور  چون دوست ندارم وارد فضاهای بیش از حد رمانتیک بشم ظاهر خیلی جذابی ندارم.
معمولی لباس میپوشم. معقول آرایش میکنم. معمولی برخورد میکنم. ولی نمیدونم چرا تا یه آقایی با من صحبت میکنه یا من رو در حال صحبت با یه آقا میبینن ناگهان همه یادشون میاد که ای بابا این خانم هم وجود خارجی داره؟ چرا تا یه نفر از من خوشش میاد و خواستگاری میکنه بقیه آقایون یادشون میاد که ااااه اینم مورد خوبیه ها!
آخرین بار همین چند روز پیش بود که یه آقایی برای مشورت درسی آمد پیش من و در حال صحبت بودیم آقای دیگری که از اول ترم حتی به من سلام نمیکرد با چشمای گرد اومد و صورت قرمز و دهن باز  و تا از کار ما سر در نیاورد از کنار ما تکون نخورد!!!!
خیلی دوست دارم بدونم اگه واقعا حسی نیست چرا روی صحبت کردن با دیگران حساسن؟ا آقایی که از من سوال پرسیدن ازدواج کرده بودن البته و قطعا چیزی نمیتونست بین ما باشه.
خودم دائم تکرار میکنم که این توهمی بیشتر نیست ولی چون تا الان خیلی اتفاق افتاده دارم میپرسم.
ممنون میشم کمکم کنید.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)