سلام به همه ی بچه های وبلاگ عالی خانواده ی برتر

از دوستان راهنمایی میطلبم

من دانشجوی برتر یکی از دانشگاههای معتبر توی دوره ی کارشناسی بودم که با شرط معدل امتیاز رفتن به ارشد بدون کنکور را دریافت کردم. اما به دلایلی تصمیم گرفتم کنکور MBA شرکت کنم.

از انجایی که رشته ای نو پا بود تنها در تهران و سمنان این رشته دانشجو گرفته بود و من به دلیل نداشتن دسترسی با سرچ در اینترنت سایتی را یافتم که برترین های این رشته و البته کشوری توی اون فعالیت داشتند و با گرفتن هزینه، مشاوره میدادند.

هدف من صرفا مشاوره بود اما با گذشت زمان و راهنماییها که از اقای مشاور میگرفتم (فقط هم تلفنی) سعی میکردن موضوع رو عوض کنند اما از انجایی که خیلی دختر سفتی هستم سریع بحث رو قطع میکردم .

تا اینکه 1 بار پیام هایی خاص از 1 شماره ناشناس دریافت نمودم و اصرار به صحبت اما من مانع میشدم ( این رو هم بگم که ناگهان ایدی یاهو من هک شد و مطالب موجود من در Draf پاک شدند و تا الان که تقریبا 3 سال میگذره هنوز ایدی من هک هستش.)

اینها باعث شدن که من به اون اقا اسمس بدم و بگم باعث این کارها شمایید چون قبل از ایشون من اصلا تلفن ناشناس یا اسمس یا هک ایدی نداشتم و ایشون گفتند که من نبودم.

در پایان شروع کردند شعرهایی رو به عنوان جمله ی واتس اپ گذاشتن تا به من موضوع علاقه را بفهمونند اما از ان جایی که من ادم نماز خوان و با حجاب هستم ولی خشک نیستم موسیقی هم گوش میدهم و نیمی از فامیل در خارج از ایران زندگی میکنند.

ولی از طرقی متوجه شدم ایشان اصلا خدا رو قبول نداره برای همین نسبت به متنهایی که میگذاشتند اعتنایی نکردم. الان 2 ساله که از موضوع میگذره اما این جمله ی واتس اپ و هک ایدی من ازبین نرفته و هیچ اقدامی هم برای ازدواج نکرده اند.

در حال حاضر من نمیدونم چکار کنم. عذاب وجدان دارم از اینکه شاید عاشق باشه و من باعث اذیتش شده باشم. لطفا راهنماییم کنید که من زیاد موضوع رو سخت گرفتم یا واقعا باید یه کاری کنم. من اصلا دختری نیستم که بخواهم دل کسی رو بسوزونم و به همین دلیل تا به امروز با هیچ پسری دوست نشدم. یکی از شعرهای ایشون که نزدیک 1 سال و نیم دیگ پاک نکرده و واتس اپ هم نمیاد اینه .
**** قاصدک ابر های همه عالم شب و روز در دلم میگریند**** یه سرچ بزنین شعر کامل میاد توی اینترنت.
لطفا راهنمااااااااایی ام کنید. ببخشید طولانی شد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)