آقایون تمام وقت هستند . یعنی همیشه می تونن تحریک بشن و بعد هم به اوج لذت جنسی برسن . حتی زمانی که یه بیماری خفیف دارند . اگه خانمی مثلا در بالاترین سطح نیاز جنسی قرار داشته باشه و شوهرش هم از کار روزانه خسته و کوفته به خونه اومده باشه ، اگه دلش بخواد می تونه به خواسته ی خانم تن بده و اون رو به مراد دلش برسونه ولی خود مرد مطمئنا لذت چندانی نمی بره و بیشتر در نقش لذت دهنده ایفای نقش می کنه .
ولی خانم ها این طور نیستند . اونها در یه دوره ای میل جنسی شون افزایش و در یه دوره ی دیگه میل جنسی اونا کاهش پیدا می کنه . میل جنسی خانم ها در یه مقطعی به حداکثر و در یه دوره ی دیگه به حداقل می رسه .

یک دوره ی جنسی خانم حدود 28 روز زمان می بره . در میانه ی این دوره که حدود روز چهاردهم میشه ، خانم ها در بالاترین سطح تمایلات جنسی قرار میگیرند . یعنی میل به رابطه ی جنسی در اون ها به شدیدترین حد ممکن میرسه . این چند روز همزمان هست با رهایی تخمک از تخمدان . پس اگه در این چند روز بدون استفاده از وسایل پیشگیری رابطه ای صورت بگیره احتمال بارداری خانم بین 90 تا 99 درصد هستش . برای همین در سطح دنیا در سبد خرید های دارویی خانوارها ، وسایل پیشگیری اعم از فیزیکی و شیمیایی بیشترین سهم رو دارند . 

از طرف دیگه وقتی دوران قاعدگی خانم آغاز میشه ، خانم در پایین ترین سطح از تمایلات جنسی قرار می گیره . دوره ی قاعدگی در بین خانم ها متفاوت هست . به طور میانگین این دوره در بین خانم ها 7 تا 10 روز طول میکشه . خدا خیلی هوای خانم های متاهل رو داره . دقیقا در همین زمانی که سطح میل جنسی خانم به حداقل ممکن می رسه ، رابطه ی جنسی رو ممنوع اعلام کرده !

شما تصورش رو بکنید اگه چنین نبود ، خانم های متاهل چه زجری رو باید تحمل می کردند . از یه طرف به واسطه ی اثرات جسمی و روانی دوره ی قاعدگی که حوصله ی خودشون رو هم ندارند باید پاسخگوی شوهرشون هم می شدند .


برگرفته از سخنرانی دکتر حبشی با اضافات


مرتبط:

قبل از ازدواج در مورد زندگی زناشویی و همسرداری تحقیق کنید

چرا به آموزش زندگی زناشویی به جوون ها کم بها داده میشه ؟

دلایل نارضایتی متاهلان از زندگی زناشویی

زندگی زناشویی جز با پاکی، درستکاری و مهربانی پایدار نخواهد بود

معرفی کتاب در زمینه آموزش مسائل زناشویی

آیا در آموزش مسائل زناشویی افراط نمیشه

بهترین رفتار زناشویی

خسته شدم در زندگی زناشویی معنی ندارد

درخواست راهنمایی در مورد بالا بردن ضریب موفقیت در زندگی زناشویی

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

چکار کنم خانمم عاشقم بشه ؟

چکار کنم تا خانمم خوشبختی رو حس کنه ؟

چطور با محبت کلامی عشقم رو به خانمم نشون بدم ؟

میخوام رابطه ام با خانمم جوری بشه که ازم سیر نشه

چگونه قلب خانمم را تصرف کنم؟ ( 1 )