سلام

امیدوارم حالتون خوب باشه

21 سالمه متاهل و شاغلم وضع مالیم متوسطه خانومم هم شاغله همسنیم . کمتر از یک ساله که ازدواج کردم . مشکلی که من تو ازدواجم داشتم و دارم اینه که خانومم مدام منو با مردای دیگه و زندگیمون رو با زندگی های دیگه مقایسه می کنه ...

مثلا ماشینمون پرایده میاد میگه فلانی ماشینش سمنده فلان و بصار ، تفکرات دخترای دبیرستانی رو داره و این خیلی منو تحت فشار قرار داده همیشه تو رویا زندگی میکنه واقعیت رو نمیبینه !
ماشین دارم . تا دو سال دیگه خونه هم تهیه می کنم بالاخره با قسط و قول برنامه ای بلند مدت زیادی برای زندگیمون دارم .

از نظر قیافه هم واقعیتش خانومم کمی سرتره و این ملاک طبیعیه زشت هم نیستم قیافه ی معمولی دارم از نظر مذهبی هم کفویت داریم .

مشکل اساسی که منو ازار میده و از زندگی دلسرد می کنه مقایسه است ! بنظرتون چکار کنم دست از این کار برداره و به زندگیش بچسبه ؟ البته مدام میگه از مقایسه قصدی نداره اما مگه میشه بدون قصد آدم حرف بزنه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)