سلام

زیاد حاشیه نمیرم و یه راست میرم سر اصل مطلب ؛

من خاطر خواه یکی از دخترای فامیل شدم .ایشون تا حد زیادی با معیارهام هماهنگن . فقط یه مسئله هست اونم اینه که ایشون سوژه خنده زمان بچگیامون بود. الان خیلی به نظرم دختر موقر و مودبی هستن و ظاهرش هم مورد پسند منه هر چند خوشکل نیست اما به دل من نشسته .

فقط مسئله سوتی های ایشون تو دوران بچگی و نوجوانیمون هست . همه مسخرش میکردن از حرکاتش اداهاش حتی ناز کردناش همه سوژه خنده بودن یادمه همه میگفتن این بزرگ بشه کی میگیرتش ؟

حالا بزرگ شده و اونی که میخواد بگیرتش من هستم .خداییش دختر خوبیه نه در حد عالی ولی خیلی از ویژگی های مد نظر منو داره موقر باحجاب و با سواد و هنرمند و چهره مهربون و ...
حالا میترسم اون ذهنیت اقوام درباره این خانم هنوز پا بر جا باشه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)