سلام

من تو محیط کارم عاشق آقایی شدم . خیلی تلاش کردم بهش بفهمونم و فهمید اما جلو نیومد . نمیدونم چی شد که یکی از دوستانم منو با فال اشنا کرد. از اون روز به بعد  شاید هر چند روز یک بار فال تاروت قهوه میگیرم و متاسفانه همه چی رو عین حقیقت میگن.

اما  این جمله رو همشون میگن که طرف میاد سراغت. تا 6 وعده دیگه- حالا من نمیدونم باید چیکار کنم صبر کنم ؟ یا سعی کنم فراموشش کنم.؟ حتی چند روز پیش دعا هم گرفتم براش. دعای جذب معشوق. اما ترسیدم انجامش بدم. چون گفته بود دعا رو بنویسم وصل کنم به موهام.

واقعا الان نمیدونم چیکار کنم؟ فراموشش کنم یا ممکنه به طبق فال بیاد سمتم ؟ لطفا نا امیدم نکنین .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه)