سلام

من یه دختر مذهبی هستم که کلا از بچگی به فکر درس بودم و تو مدرسه ی تیزهوشان درس خوندم و الان دارم پزشکی میخونم،من با اینکه تو کتاب های دبیرستان به میزان کمی به مسائل جنسی اشاره شده، من همیشه با نگاه علمی اون هارو میخوندم و از موضوع مسائل جنسی در واقعیت، هیچ چیزی نمیدونستم،تا اینکه توی سوم دبیرستانم وقتی که لب تاپ یکی از آشنایان دستم بود و هیچ کس خونه نبود طی کنجکاوی ،یه فیلم ... .

من با اینکه اون قسمت فیلم رو دیدم،اما اصلا از هیچ چیزی سر در نیوردم و انجام اون کارا برام چیز عجیبی بود و همش با خودم میگفتم اونا چرا دارن این کارارو انجام میدن؟

بعد از این فیلم بود که من کم کم راجب مسائل جنسی شناخت پیدا کردم،اما فهمیدن راجب مسائل جنسی همانا و از مردای اطرافم هم بدم اومد همانا،و هرچی بیشتر راجب مسائل جنسی میفهمم که حتی توی رشته ی منم این مسائل زیاده،بیش تر از قبل نسبت به مردا بدم میاد،و الان سن ازدواج منه،و به خاطر مطرح بودن خانوادم در سطح شهر توی کارهای فرهنگی،تعداد زیادی خواستگار دارم .

اما از اون جایی که از آقایون بدم میاد نمیدونم واقعا باید چیکار کنم،وقتی به روابط جنسی فکر میکنم از خودم بدم میاد چه برسه به آقایون اطرافم،تا به حال خیلی رو خودم کار کردم تا با این رابطه ی طبیعی بین زن و شوهر کنار بیام اما نمیتونم و نتیجه بعد فکر کردنم هم اینه که با عرض تاسف، حتی از پدر و مادرم هم بدم میاد .

لطفا راه حلی بدین تا من بتونم با مسائل جنسی  کنار بیام


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)