سلام

لعنت خداوند بر هر کس که حقی رو نادیده بگیره .من امروز و امشب و همیشه از ادمای ظالم  بیزار بوده و هستم.

از ادمایی که فک میکنن حقو ناحق کردن فقط دزدی و مال مردم خوریه بیزارم .

از آدمایی که نمی دونن هدر دادن وقت و هزینه ای که خانواده و جامعه براشون میکنه، پایمال کردن حقه

از آدمایی که هر روز حق خواهر و برادراشونو پایمال میکنن بیزارم

از آدمایی که فک میکنن فضای مجازی فقط وسیله سرگرمی و تفریحه بیزارم

از آدمایی که باعث میشن یکی دیگه تا صبح چت کنه و تو فضای مجازی ول بچرخه و علاوه بر نابود کردن روح و روان اون فرد، خانوادشم آسیب ببینن بیزارم

من این روزا فقط دارم ناحقی میبینم . شما تو اطرافتون چه حقایی میبینید که پایمال میشن؟

تو رو به خودتون قسم میدم که بیایید کمی به این زندگی و روشی که انتخاب کردید فکر کنید؟ آیا این روش درسته؟ دیدن این همه عکس و کلیپ تو فضای مجازی و هدر دادن انرژی درسته ؟ چیزی از این روش ها عایدتون میشه؟

من از آینده ی این جوانان مملکتم میترسم . من میترسم چرا که همه سطحی شدن، همه بی اعصاب شدن، همه حال ندارن!!!

اینا عوارض فضای مجازیه که باعث میشه نه کسی کتاب دست بگیره، نه کسی با خودش و خانوادش خلوت کنه و آرامش و از جای درست تغذیه کنه و نه ورزش کنه و سالم باشه!!! نمی دونم چقدر باهام موافقید اما من واقعا از این همه اتلاف انرژی واهمه دارم
....

" مادر نگران "


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)