سلام

جدیدا اینجا مد شده همش گیر میدن به سلیقه پسرای آماده ازدواج که چرا دنبال خوشگی دخترا هستن و اگر یه پسر ملاک اصلیش برای ازدواج اول زیبایی دختر باشه و بعد به چیزای دیگه بپردازه اون پسر ظاهر بینه .خیلی  زود ازدواجش به شکست می رسه. حالا من می خوام بپرسم بر چه اساسی این حرف رو می زنید. بر چه اساسی با فطرتی که  خدا تو وجود انسان قرار داده و مرد رو طوری طراحی کرده که به سمت زیبایی جذب بشه مخالفت می کنید؟

من یه مردم در سن ازدوداج. تحصیلات دانشگاهی. خانواده خوب و معتبر. کار مناسب دولتی. در زمینه خونه و ماشین هم مشکلی ندارم. اگه دختری رو برای ازدواج انتخاب کنم با تمام وجود برای خوشبختیش تلاش می کنم.

واسه آرامش زن و بچه ام هم هیچی کم نمی زارم. اهل بداخلاقی هم نیستم. اما اولین ملاک من زیبایی ظاهری دختره. تناسب اندام و آراستگی دختره. وقتی من از دیدن همسرم به شوق نمیام عصر ها به چه امیدی برم خونه ؟ چطور واسه خوشبختی کسی تلاش کنم که از دیدنش مست نشم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)