سلام

این یه پیشنهاد از یه برادر کوچک به تمام خواهران عزیزیست که این پستو می خونن . من حدودا چند ساله دارم راجع به این موضوع تحقیق و فکر میکنم که چرا عده ای از خانم ها حجابشونو در بیرون از خونه رعایت نمیکنن.

تعجب من زمانی بیشتر شد که متوجه شدم بسیاری از این خانم ها اهل نماز و دین و خدا و... هستند.

شگفت اینکه خیلی از من به ظاهر مذهبی هم به خدا نزدیک ترن و مستحباتی انجام میدن که اصلا من به فکرمم نمی رسید چنین کسانی انجامش بدن.

راستش وقتی اینارو می دیدم اینقدر از اعماق وجودم می سوختم و آزار می دیدم که چرا حجابشون رو رعایت نمی کنن؟

با خودم عهد بستم که دلیلشو پیدا کنم، چون معتقد بودم تو دل این خانم ها قصد به گناه انداختن جوانان نیست. فکر کردم ، دیدم و سوال پرسیدم و بعد از چند سال نتیجه جالبی گرفتم.

اکثریت این خانم ها نمی دونن که وقتی به صورت بد حجاب میان بیرون و یه آقا پسر اونا رو میبینه چقدر تحریک میشه . اگه بخوام منظورمو واضح تر بگم اونا به عنوان یه خانم به مساله نگاه می کنن ولی اگر لحظه ای به جلد یه آقا پسر بیان و متوجه بشن که یه پسر چقدر با دیدن اونا تحریک میشه و با همون نگاه از نماز و دین و مذهب سیر میشه خیلیاشون به کل این کارو ترک می کنن .

راستش بسیاری از این خانم ها اینقدر خوبن که توانایی اینو دارن که از اولیای خدا بشن فقط این نکته کوچیک رو رعایت کنن تمومه .

من کوچیک تر از اونم که بخوام چیزی به شما یاد بدم اما گاهی افرادی که از بیرون به مسئله نگاه می کنن چیزهای جدیدی می بینن .

ببخشید که سرتونو درد آوردم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)