با سلام

می خواستم از دوستانی که شاغل و کارمند هستند و در 2 سال اخیر ماشین خریدند کمک بگیرم، دوستان شما چطور ماشین خریدید؟، وام بانکی گرفتین ماشین خریدین. قسط پرداخت کردین؟، پس انداز داشتین؟ یا چیزها دیگه!،  ثبت نامی خریدید یا بازار آزاد؟، آیا نمایشگاه ماشین یا جاها دیگه  ماشین قسطی میدن؟ منظورم قسط های بلند مدت هست. 

شماهاماشینی که خریدید چی بوده؟! 

 برای یک فرد کارمند در یک سازمان با حقوق بین 6 تا 8 میلیون با پس انداز 30 میلیون چه ماشینی پیشنهاد می کنید که هر ماه قسطش حدودد 4 تا 5 میلیون رو بتونه بده!!!!( به جز پراید و تیبا)، ماشینی که هم از نطر اقتصادی به صرفه باشه هم  ایمن و مستحکم باشه،  نمی خوام الکی پول بدم برای ماشین  ولی  یک ماه بعذش کلی سرش هزینه کنم.

مخم سوت کشید قیمت ماشین ها رو دیدم. قیمت کارخانه هم ارزان تره امّا قرعه کشی هست و سخته.، مشکل مالی زیادی دارم ولی ماشین هم لازم دارم،  یعنی آرزوی ماشین خریدن را درونم دفن کنم؟ با این قیمت های گرون. 



خرید خودرو:

با حقوق 3 میلیون چطور برنامه ریزی کنیم که طی 2 سال یه خودرو بخریم

قصد خرید خودرو تا 90 میلیون تومان رو دارم

با 12 میلیون پراید بخرم یا mvm110

راهنمایی درباره خرید mvm110

با 19 میلیون، پراید 132 بخرم یا تیبا؟

راهنمایی در مورد خرید خودرو در محدوده ی قیمت 30 تا 55 میلیون

خرید خودرو با گرفتن وام بدون سپرده

با 7 میلیون، پیکان بخریم یا پراید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خرید خودرو (۲۰ مطلب مشابه)