سلام

من یک ساله که ازدواج کردم و یک دختر 2 ماهه دارم. والدین من و والدین همسرم از وقتی که ازدواج کردیم دارن ما رو ساپورت میکنن البته والدین من خیلی بیشتر، والدین من جهیزیه دادن و طبقه پایین خونشون میشینیم. بدون اینکه کرایه بدیم و قبض مارو هم پدرم پرداخت میکنه.والدین همسرم هم 4 میلیون برای من وسیله خونه خریدن و یه ماشین.

و اما مشکل من:

همسرم بیخیاله نسبت به زندگیش مثلا رفته یه شهر دیگه برای یه کاری من و دخترم هم خونه پدرم هستیم یک و نیم میلیونم پول دستش داشته میگم چیکار کردی پول و میگه خرج کردم میگم کجا میگه دلم خواسته خرج کردم در صورتی که به من پول نداده رفته.

( اشتباهی که من کردم این بود که چند ماه پیش گفتم 80 ملیون به پدرم دادم وقتی مجرد بودم حالا نمیره خونه بگیره میگه ما پولش و دادیم قیمت خونه هم دو برابر این پوله و مسئله من اصلا این نیست که ما توی خونه پدرم بشینیم یا نه چون پدرم احتیاجی نداره مسئله من بیخیالی همسرم هست.

اجاره خونه که نداره وسایل خونشم که خریدن هرجور دلش میخواد خرج میکنه. وقتی پیش منه که باهم میریم خرج میکنیم وقتی نیست تنهایی خرج میکنه بهش میگم چیکار کردی میگه دلم خواسته خرج کردم مگه باید برات توضیح بدم.

سوالم اینه چه طوری از خونه پدرم بلند بشیم که حرمتا از بین نره از طرفیم همسرم یکم به خودش بیاد؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)