سلام به همه جوونای عزیز

البته خودمم جوونم

یه درخواست از تمام جوونای 20 تا 40 دارم.

من به تازگی در یه ارگان خدماتی نیمه دولتی دسته و پا شکسته استخدام شدم ولی یه مشکلی که تو جامعه دیدم و 90 درصد هم فقط تو این سن دیدم صبر و تحمل کم درباره مشکلات و معضلات جامعه هست.

راستش افرادی که به سن پدر و مادر هامون هستن خییییلی مهربون تر و عاقلانه تر برخورد میکنن. نا سلامتی ما نسبت به اونا تحصیلاتمون بیشتره و مثلا ادعامون میشه خیلی روشن فکر تر و عاقل تریم. تو این چند وقت که با مردم در تعاملیم اکثریت ما جوونا دوست داریم با همه دعوا کنیم و بقیه رو تو درد سر بندازیم ،بریم سر کوچکترین چیز از هم شکایت و یا شروع به ناسزا گفتن کنیم.

به خدا منم چند تا مشکل خیلی بزرگ تو زندگیم دارم و نفسم از جای گرم بلند نمیشه ،مثلا با فوق لیسانس دارم با حقوق 500 کار میکنم ولی اگه فکر نکنید از خودم تعریف میکنم تمام ارباب رجوع ها از اخلاق و صبر من تعریف میکنن.

راستش از دوستای هم سن خودم خواهش میکنم حداقل با خودمون مهربون تر باشیم ،اگه هر روز بخواییم با هم وطن های خودمون بجنگیم و دعوا کنیم و .... پس اون فرهنگ آریایی و کوروشی که تازگیا ادعاش رو میکنیم کو ؟

اگه حتی یه نفر با خواهش من فردا صبح وقتی مثلا یه ربع جایی معطل میشه برای کسی درد سر درست نکنه و دعوا راه نندازه خدا رو شکر میکنم.

 دوستای خوبم باور کنید هیچ کس با دعوا با کلاس تر جلوه نمیکنه.


مرتبط:

آتش بس در جنگ بین دختران و پسران خانواده برتری

تا حالا دنیا رو از چشم جنس مخالف دیدید؟

پسر و دختر هر دو آفریده ی خدا هستند

نحوه رفتار در یه جمع ضد زن چه طور باید باشه ؟

چطور باید با مرد ستیزی بعضی از خانم ها رفتار کرد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)