سلام 

من یه دختر 16 ساله م که توی روابط اجتماعیم به مشکل برخوردم و با رفتارم سوء تفاهم های زیادی به وجود اومده .

من شخصیت پر سر صدایی دارم و روابط اجتماعیم بالاس واسه همین زود با بقیه ارتباط میگیرم . شر و شور نیستم ولی نمیتونم یه جا ساکت بشینم یا نخندم و خیلی آروم باشم.

من  با حجابم ولی بعضی وقتا حس میکنم با این کارام حرمت حجاب و نگه نمیدارم ولی این رفتارای من از اول باهام بوده و جزئی از شخصیتمه .

ما معلمای مرد زیادی داشتیم و داریم و بعضیاشون که سن کمتری دارن  فقط با من خیلی صمیمی هستن و من خیلی عذاب وجدان میگیرم  و حس میکنم به خاطر این رفتارامه که اونا همچین اجازه ای به خودشون دادن .

طوری شده که بچه های کلاس همیشه میگن که تو مثلا سوگولیه آقای فلانی هستی و.... مثلا ایشون شماره ی منو گرفتن و هماهنگی های کلاس و با من انجام میدن و یا بعضی وقتا بعد کلاس میمونیم دو تایی و نیم ساعت مثلا واسه من یه گرامری رو توضیح میدن . سره کلاسم همیشه حرص آدمو در میارن .

من نشون نمیدم اما خیلی عذاب وجدان میگیرم چون ایشون متاهل هستن ولی بوده شبی که ما تا ساعت ۳ صبح درباره ی یه مشکلی تو تلگرام بحث میکردیم . این موضوع خیلی ذهنمو درگیر میکنه منم نمیخوام تمرکزم رو این جور چیزا باشه ولی نمیدونم باید چیکار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)