سلام به دوستان خانواده ی برتری امیدوارم شاد و سلامت باشید

سوالی از حضورتون داشتم من ۲۲ سالمه و از کودکی جراحی هایی انجام دادم که اولیش ۱۸ ماهگی عمل جراحی شکاف کام انجام دادم و بعد از اون چند بار عمل جراحی گوش انجام دادم که به تازگی فهمیدم تقویت شنوایی برام کار گذاشتند و حالا هم در دوران نقاهت جراحی فک بالا به سر می برم که در داخل لثه ها تعدادی پیچ و پلاتین قرار دادن طی یک عمل ۳ ساعته که عکس بندازم مشخص میشه .

خودم که می گفتم قضیه پلاتین و اینارو پنهون کنم ولی خب اگر یه روز دندونم درد بگیره و بفرستن عکس دندون اون موقع ببینه چی ؟ناراحت میشه  دیگه قاعدتا ، حالا سوالم اینه باید عمل های جراحی مو به همسر آیندم بگم ؟یعنی موردی که اوکی هست و به دلم نشسته ، تو کدوم جلسه بگم ؟ جلسه اول یا آخر ؟

مرسی از راهنمایی هاتون

مانا و برقرار باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
به خواستگارم بگم که ... (۴۰ مطلب مشابه)