سلام

من ۷ ماهه که ازدواج کردم و قبل از ازدواج تستای روانپزشکی انجام دادیم که توی جواب گفتن من از نظر احساسی نرمال هستم اما شوهرم خییییلی احساسیه، اما حالا که ازدواج کردیم میبینم برعکسه، مثلا ایشون برای اولین بار یک هفته کاری رفتن مسافرت اما اونی که شعر عاشقانه میفرستاد و اظهار دلتنگی زیاد میکرد من بودم .

یه بار مجبور شدیم توی اتوبوس خط واحد کنار هم بشینیم و خلوت بود منم دستمو کشیدم روی پای شوهرم که ایشون با شوخی گفت که این یه کار مردونه است . از اون موقع میترسم حرکت عاشقانه ای انجام بدم که متهم بشم به مردونگی.

موقع س*س اکثرا منم که قربون صدقه شوهرم میرم بعد از ارضا شدن ایشون اما تصمیم گرفتم دیگه این کارو نکنم . 
البته شوهرم هم بهم میگه دوستم داره اما احساس میکنم وقتی تحت تاثیر فشار جنسیه این حرفو میزنه و از من تعریف میکنه .

حالا بنظرتون من چکار کنم تا شوهرم یکم حرکات و پیامای عاشقانه اش رو بیشتر کنه آخه احساس میکنم خیلی بهشون احتیاج دارم؟


مرتبط :

تو جوجه ی ناز و تپل منی منم شیر پر قدرتتم

مرا در خانه سروی هست

پیشنهاد ایده برای روابط عاشقانه در قالب بازی

در ازدواج، انتظار یه خانوم از رابطه عاشقانه چیه ؟

دلتنگی های عاشقانه و غیر عاشقانه

الفاظ عاشقانه برای شوهر - تسخیر قلب احساسی شوهر (9)

عاشقانه ترین خاطرات تون رو به اشتراک بذارید

قربون صدقه های عاشقانه 2

در حسرت یه بوسه،یه پیام عاشقانه،یه عزیزم ... موندم

زیبا ترین حرف عاشقانه ای که از همسرتون شنیدید چیه ؟

حرف های عاشقانه یعنی چی؟

قربون صدقه های عاشقانه

فضاى وبلاگ رو عشقولانه کنید



بیشتر بخوانید ... :

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چطور شوهرمون رو وابسته و عاشق خودمون کنیم

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

در شرف عقد هستم، چه کار کنم شوهرم عاشقم بشه ؟

دعای وابستگی شدید شوهر به زن

چون شوهرم بهم وابسته است خانواده ش داغونم کردن

تسخیر قلب احساسی شوهر به منظور عاشق کردن اون

روش های خوب شوهرداری

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

چگونه شوهرداری کنیم ؟

تسخیر قلب احساسی شوهر (2)

تسخیر قلب احساسی شوهر (3)

تسخیر قلب احساسی شوهر (4)

تسخیر قلب احساسی شوهر (4)

تسخیر قلب احساسی شوهر (5)

تسخیر قلب احساسی شوهر (6)

تسخیر قلب احساسی شوهر (7)


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)