سلام

من پسری 19 ساله هستم با پدرم زندگی میکنم معذرت میخوام این سوالو میکنم ولی مدتیه یه درد خیلی مبهم و شدید از ناحیه تناسلی دارم خیلی اذیتم میکنه به طوری که نصف شبا یا موقع احتلام از خواب بیدارم میکنه .

تا بحال هم خودارضایی نداشتم . مشکل اصلی من الان اینه که پدرم اورولوژیسته و من و پدرم با هم زندگی می کنیم مادرم چند ساله فوت کرده و تو این شهر هیچ آشنایی نداریم فقط و فقط مجبورم به بابام بگم ولی واقعا روم نمیشه اصلا روم نمیشه .

من تا حالا بهش تو نگفتم و به قول قدیمیا پامو جلوش دراز نمیکنم  الان نه تنها از گفتنش خجالت میکشم میترسم بخواد خودش معاینم کنه تصور اینکه بخواد در این رابطه حتی چند تا سوال ازم بپرسه داغونم میکنه چون واقعا خیلی برام جذبه داره و ازش خجالت میکشم  .

اگه هم به متخصصای دیگه مراجعه کنم بدون اطلاع پدرم اگه بفهمه که بهش نگفتم قطعا ناراحت میشه چون همه رو میشناسه و در این صورت بالاخره میفهمه و دلخور میشه که بهش اطلاع ندادم من واقعا چیکار کنم بگم بهش؟ چطوری بگم؟  چه جمله ای بگم؟ این درد نگرانم کرده .

و اینکه اگه معاینم کنه گناهه ؟ اینو بخاطر این میپرسم که پدرم خودشون تا حدی مذهبی هستن و اگه این کار از نظر شرعی گناه باشه این کارو نمیکنه .

خیلی ممنون میشم اگه کمکم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)