سلام

به نظر شما چرا تو اسلام گفته باید ازدواج کنیم ؟ من از این کار خیلی بدم میاد ولی تو دین مسیحیت دختریی که نخواد ازدواج کنه میتونه راحبه بشه و تو عرف جامعه اون جا مشکلی نداره ولی تو ایران اگه کسی نخواد ازدواج کنه ملت پشت سرش کلی حرف و حدیث میزنن .

مثل از بس تو خونه مونده .... انداخته و کپک زده دختر بیچاره . خوب راستش زمانی که من سوم دبیرستان بودم از من معلم دینی پرسیدم اگه کسی نخواد ازدواج کنه چی میشه ؟

اون بهم گفت اگه قدرت تحمل حرفای مردم و داره ازدواج نکنه .اخه من نمیدونم چرا قدرت درک بعضی از مردم ما اینقد پایینه . تازه وقتی ادم دستش تو جیب خودش باشه چه نیازی به حمایت یه نفر دیگه اس .و میمونه نیاز عاطفی و جنسی که من هیچ تمایلی ندارم به جنس مخالف اخه خیلی ازار دهنده یکی مدام لمست کنه .

من وقتی اینارو به مادرم میگم که اصلا دلم نمیخواد ازدواج کنم خیلی ناراحت میشه که تو چرا اینجوریی شدی دخترم اصلا میفهمی داری چی میگی من دوست دارم سفید بخت شدنت رو ببینم .

بعد بهم میگه اگه تو اینکارو نکنی تو فامیل ابرو خونوادگیمون میره راستش من یک سیستانی هستم و سیستانی ها خیلی رو این جور مسائل خیلی حساسن و یه دختر اگه خلاف فرهنگ اونجا انجام بده فاتحش خونده. اخه چرا این همه محدویت تو جامعه ما برای دخترا وجود داره ولی برای پسرا نه . پسرا میتونن تنهایی زندگی کنن ولی ما دخترا نه ، پسرا تنهایی شبا میتونن برن  بیرون ولی ما دخترا اخه چرا ؟

ولی تو کشورهای خارجی دخترا ازادن و استقلال دارند ولی متاسفانه تو جامعه ما برعکسه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)