سلام

من یه مشکل خیلی بزرگ دارم . این مشکل بزرگ منظورم خانواده و پول و این چیزiا نیسj. چون هم خانواده خوبی دارم و هم وضع مالی نسبتا خوب.. اما من یه دختری م که اصلا قیافه ندارم.. تا الان یه نفر خواستگار هم ندارم.. دماغمم عمل کردم.. گفتم شاید یه روزی بشه که کسی پیدا شه که ازم خوشش بیاد.. اما.. نشد..یعنی نمیشه.. از تنهایی هم خسته شدم .. از اینکه یکی پیدا شه درکم کنه..

خیلی م متاسفانه پیش اومده که همه ش به یکی علاقه پیدا کردم.. و این علاقه فقط یه طرفه بوده.. نه تو دانشگاه. نه تو محل کارم.. هیشکی پیدا نشد که ازم خوشش بیاد.. در حالی که من بعضی از دخترا رو میدیدم که چهر ه شون معمولی یا حتی وضع مالی خیلی بدی دارن اما کلی خواستگار دارن.. نمیدونم مشکل از کجاست.. گاهی وقتا همه ش حس می کنم یکی بختم رو بسته.. میدونین .. تو این 24 سالی که از خدا عمر گرفتم، بهم ثابت شده که من زشت ترین دختر روی کره ی زمینم.. 

هیشکی تو دنیا منو دوس نداره.. از خدا خواستم یه بیماری یا یه سرطانی به جونم بندازه.. که از این وضعیت خلاص شم.. نگین قسمت که حالم از هر چی کلمه قسمته بهم میخوره.. 

ما مذهبی نیستیم..ولی خیلی مقید به خیلی چیزا هستیم.. خیلی وقتا شده که موقعیتی پیش اومده که بتونم دوست بشم با یه پسر .. خیلی از دوستام میگفتن که با فلان پسر دوست شو..اما جلوی خودمو گرفتم.. نمیدونم کجای زندگیمو راه کج رفتم..

اصلا هیچ جوابی برای تمام سوالایی که تو ذهنم همیشه نقش می بنده ندارم.. گفتم شاید اینجا کسی باشه بتونه به من جواب بده.. که علتش چی میتونه باشه؟ (به غیر از قسمت.. که من به قسمت دیگه اعتقاد ندارم. )


مرتبط:

در زندگیم همه چی خوبه، فقط این ازدواج برام شده یه معما

آیا واقعا ازدواج قسمته ؟

شاید پسر همسایه قسمت منه که ازدواجم جور نمیشه

نقش شانس و قسمت در ازدواج

هر خواستگاری که میاد قسمت نمیشه

نقش شانس و قسمت در ازدواج

به نظر شما حکمت تاخیر در ازدواج چی می تونه باشه ؟

یه بخشی از ازدواج قسمت، و یه بخش دیگه دست خود ماست


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه)