سلام

من یه خانم متاهلم پنج ساله ازدواج کردم ولی هنوز نتونستم کارهایی رو که دوست دارم انجام بدم یا جاهایی رو که دوست دارم برم چون شوهرم یه آدم مستبد و دیکتاتوره تا میگم میخوام فلان جا برم ( حالا هر جایی مثلا روضه ،جشن ،خونه بابام یا هر جایی) با عصبانیت میگه لازم نکرده من نمیخوام بری .

هیچ وقت نظرم براش مهم نیست این کاراش خیلی عصبیم میکنه و اعتماد به نفسم از بین رفته یعنی هیچ کاری رو نمیتونم درست انجام بدم خواهش میکنم کمکم کنید چطوری اعتماد به نفسم رو بدست بیارم  .

احساس میکنم هیچ نقشی جز کلفت خونه ندارم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)