سلام

چند ماهی میشه با نوه ی عمه پدرم ازدواج کردم ، هیمشه  پسر بسیار مبادی آداب و محجوبیه  ، سه سال ازم کوچیکتر هست حدود یکسال پیش مراسم خواستگاری برگزار شد من از زندگیم خیلی راضیم به خواسته ام اما حالا که چند ماه از ازدواجم گذشته تردیدی تمام وجودم رو گرفته که آیا همسرم به من علاقه داره ؟

آخه بابام و پدر شوهرم رابطه خیلی خوبی دارن از طرفی با هم شراکت کاری دارند همسرم خیلی خیلی از پدرش حرف شنوی داره گاهی فکر میکنم به درخواست پدرش تن به این ازدواج داده .

شوهرم قبل ازدواج  تو  مراسم های مختلف و سرکار برخود خاص  و ویژه ای با من نداشت. از چند نفر شنیدم رفتار زوج ها بعد یکسال از ازدواج یه خرده سردتر میشه و مثل اوایل ازدواج نیست ما هم تو این مدت زندگی شاد و خیلی خوبی داشتیم اما همش نگرانم بعد یه مدت از من سرد بشه .

تو میحط  کارمون خیلی به رابطه اش با همکارای خانم حساسم چند بار شده که خانم های که خیلی سنگین و متین هم  نیستند برا کاری رفتن تو اتاقش  . من مثلا در جریان نیستم یهو میرم تو اما همیشه شوهرم از بابت این حرکت گلایه داره  و میگه زن و شوهری جاش  ولی آداب اداری رو رعایت کن .

قبول دارم کارم اشتباه هست ولی انتظار دارم  اونم مراعات منو کنه وقتی میبینه حساسم محتاط تر باشه .

کمکی که ازتون میخوام از کجا بدونم شوهرم عاشقمه و فقط از نظر جنسی به من وابسته نیست به نظرتون اگر امتحانش کنم کار نادرستی نیست؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) ارتباط با خانواده شوهر (۶۴ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)