سلام و عرض ادب
من 6 ماهه عقد کردم و قبل عقدم یک سال با همسرم دوست بودیم. ایشون یک ازدواج ناموفق داشتن و من تحقیق کردم و فهمیدم مشکلات مالی باعث جدایی بوده ولی تاثیر زیادی رو همسرم گذاشته. 
منو خیلی دوست داره و راضی نمیشه سرم درد کنه . منم خیلی دوسش دارم. و اینکه ایشون وقتی عصبانی میشه گذشته خودشو تو سر من میکوبه. تا اینکه دیروز گفتم عزیزم من اولین بارمه ازدواج کردم اینارو نمیدونم .
شروع کرد به داد و بیداد که تو گذشته رو میکوبی تو سرم. آخه من چیکار کنم که ایشون قبلا شکست خوردن و من باید ناراحتی هاش رو تحمل کنم ؟

با مادرشون حرف زدم میگن خیلی سختی کشید تو زندگی قبلیش ، خیلی دعوا کشیده روش تاثیر بد گذاشته. من خیلی دختر آروم و کم توقع و کم سر و صدام. خیلی هواش زو دارم باهاش مهربونم کمکش میکنم وقتی گیره نمیذارم اذیت شه. ولی باز دعوا شدنی میگه تو هم مثل همونی. آخه چرا من باید چوب گذشته ی ایشونو بخورم. لطفا نظراتتونو بگین شاید بفهمم چجوری رفتار کنم تا ایشون بهتر بشن.
من دوسش دارم و براش احترام قائلم ...

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)