سلام و خسته نباشید

من دختری ۱۸ ساله هستم چهره ای نسبتا زیبا و اندام متناسبی دارم و در مجموع خوبم و اطرافیان تعریف می کنن ، و در حال حاضر پشت کنکوری هستم و مشغول درس خوندن .

من هیچ مشکلی از جانب خانواده ندارم مشکل اصلی من مربوط به خودم میشه اینکه دچار ٱ سی دی ( وسواس اجباری ) شدم از لحاظ فکری به خصوص نسبت به برخوردم با آقایون ، چون من خیلی دختر شیطونی هستم و همیشه یه جواب توی آستینم دارم البته در کمال احترام جواب میدم و حرف هامو میزنم .

واضح تر منظورم رو توضیح بدم به عنوان مثال ( معلم یکی از درس هام باهاش کلاس دارم و کلاسم خصوصیه یعنی فقط خودمم و البته ایشونم فوق العاده آدم شریف و بامزه ای هستن و مجردن و ایشون هر حرفی میزنن یا شوخی می کنن من نمی تونم جلوی خودم رو بگیرم و سریع جواب ایشون رو میدم یا مثلا مشاورم ایشون اقا هستن و هر حرفی میزنن من جواب ایشونو میدم و لج می کنم البته بگم انگار دست خودم نیست و اون ها هم هی مرتب به من می خندن و من بدتر عصبانی می شم و بدتر می شم )  و باعث شده هر وقت بیام خونه بیشتر خودخوری کنم و از این کارم و حرف هام پشیمون بشم .

البته اینم بگم من دختری هستم که راستش زیاد مذهبی نیستم ولی طرز لباس پوشیدم خوب و ساده و شیک هستن و تا حد امکان پوشیده ، نمازم می خوندم و تا حد امکان متانت و حجب حیا دارم مثلا وقتی دارم بانامحرم حرف میزنم سعی می کنم تا حد امکان چشم تو چشم نشم .

فقط تنها چیزی که اذیتم می کنه این برخوردمه یعنی نمی تونم جلوی زبونمو بگیرم و مرتب شیطونی و حاضر جوابی و لج و لج بازی می کنم .

همه راه ها هم امتحان کردم اینکه بیشتر شنوه باشم و کمتر حرف بزنم یا ...

اگه چنین دختری با شما برخورد داشت شما چه فکری می کنین در موردش ؟!

ممنون


پیشنهاد:

در جمع های دوستانه، از چی حرف بزنیم که غیبت نشه ؟

دوست دارم که غیبت کردنم کم بشه اما نمیدونم چه جوری؟

گناه غیبت چه جوری بخشیده میشه ؟

موقع حرف زدن با دیگران، حرف کم میارم

دلم میخواد همه جا حرف برای گفتن داشته باشم

مراقب حرفها و گفته هایمان باشیم

اصولا حرف مردم برام مهم نیست

به حرف مردم خیلی حساسم

چکار کنم راحت حرفم رو بزنم و تصمیم بگیرم؟

از روی سادگیم یه حرفی میزنم که نباید بزنم

چطوری به خاطر کم حرفیم مغرور به نظر نرسم؟!

اول فکر کنید بعدا حرف بزنید

مواظب حرف ها و رفتارهامون باشیم

اصلا بلد نیستم خوب حرف بزنم

قبل از هر چیزی اول یاد بگیریم چطور باید حرف بزنیم!

حرف های دیگران خیلی واسم مهم شده

عاقل اول فکر می کند سپس حرف می زند

تصمیم گرفتم دیگه زیاد حرف نزنم

حرف بقیه نسبت به من و رفتارم برام خیلی مهمه

بعضی حرف ها رو هر جایی نزنید

دل شیر ندارم که حرفم را رک بگویم

هر حرفی باید در موقعیت خودش زده بشه

می خوام قوی بشم طوری که در مقابل حرف دیگران خودم رو نبازم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)