سلام

من یه دختر زیر ۳۰ سال هستم که به تازگی عقد کردم. همسرم ۴ سال ازم بزرگتره. هم من و هم همسرم هر دو ازخانواده های مذهبی هستیم و خودمونم قبلا تجربه ی دوستی با نامحرم نداشتیم.

من واقعا همسرم رو دوست دارم.در هر لحظه به یادشم و دوست دارم بهش محبت کنم. ایشونم منو دوست داره میدونم. ولی مرد درونگرایی هست و بیان نمیکنه احساساتش رو. یا اگر براش مشکلی پیش بیاد نمیاد باهام درد دل کنه. خیلی تو خودش میریزه و این منو ناراحت میکنه. این اخلاقش خیلی شبیه مادرشه. میگن پسرها اونجوری میشن که مادرشون هست.البته ایشون چندین ساله از مادرش دور هست به دلیل تحصیل و کار و ماهی ۱ بار به خانواده که شهرستان هستن سر میزنه.

مشکل من اینه که چیکار کنم همسرم احساساتش رو بروز بده .خیلی باهاش حرف زدم.گاهی هم دلخوری و بحث پیش اومده.و ایشون قول داده که خودش رو اصلاح کنه ولی باز دوباره یادش رفته. به هر حال منم دخترم و دوست دارم همسرم بهم محبت کنه ازم تعریف کنه یا نازم رو بکشه. ( ناز کشیدن که اصلا تو مرامش نیس ). باهام درد دل کنه. هر روز به یادم باشه مثلا روزی ۲ بار بهم زنگ بزنه و حالمو بپرسه. نگرانم بشه. روم غیرت داشته باشه. تعصب نه!!! غیرت.

واقعا هیچی بروز نمیده. از نظر محبت کلامی خیلی ضعیفه با اینکه من اینهمه قربون صدقه ش میرم و محبت میکنم ولی ایشون یاد نمیگیره. از لحاظ محبت رفتاری و هدیه خریدن و گل خریدن قابل قبوله ولی متاسفانه من آدم شنیداری هستم و بارها هم بهش گفتم. دوست دارم از زیبایی هام تعریف بکنه. از دستپختم و هنرهام، از هوشم و ...

البته خودش قبلا بهم گفته که همون اول چهره م به دلش نشسته یا اندامم رو دوست داره یا باهوشم. ولی من حس میکنم ما اصلا شبیه نامزدها نیستیم و اون ذوق و شوق رو نداریم. انگار مثلا یه زوجی هستیم که ۲،۳ ساله عروسی کردن و از اون تب و تاب افتادن. اوایل و قبل محرم شدنمون بیشتر توجه نشون میداد بهم.

در حال حاضر هفته ای ۱ بارم  سعی میکنم نیاز جنسی ایشون رو برطرف کنم و معاشقه هم داریم و از اون نظر دوتامون راضی هستیم. البته رابطه ی کامل نداشتیم تا حالا.

ازتون میخوام راهنماییم کنید.من اشتباه میکنم که در دوران عقد به ایشون اجازه ی داشتن رابطه رو دادم؟ این میتونه دلیل کم شدن شوق ایشون نسبت به من باشه ( نسبت به دوران قبل عقدمون ) ؟ یا من اشتباه میکنم به ایشون محبت میکنم و قربون صدقه ش میرم؟ باید خودمو سرد نشون بدم تا بیاد طرفم ؟ آخه میگن مردها با محبت خیلی جذب میشن. وقتی محبت کلامی از همسرم نمیبینم اعتماد به نفسم میاد پایین و یکم افسرده شدم حس میکنم.

خواهشا بگید من باید چیکار کنم تا ایشون محبت کلامی رو یاد بگیره.

ممنونم از همه ی عزیزانی که نظرشونو میگن


مرتبط :

تاثیر خوش کلامی و محبت زنانه بر زندگی مشترک چه مقدار است؟

محبت محبت محبت، هم برای خانم هم برای آقا (4)

محبت محبت محبت، هم برای خانم هم برای آقا (3)

محبت محبت محبت، هم برای خانم هم برای آقا (2)

محبت محبت محبت، هم برای خانم هم برای آقا (1)

چرا شما اقایون بعضی وقتا محبت یادتون میره؟

محبت مرد به زن باید بیشتر از محبت زن به مرد باشه؟!

خانم ها ، چه رفتاری برا شما نماد محبت هستش؟

نحوه ارتباط کلامی و محبت بین زن و شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

4 اصل برای افزایش محبت بین زن و شوهر

چطور به شوهرم بفهمونم که نیاز به محبت دارم ؟

شوهرم با اخلاقه ولی نمی تونه محبت کنه

گدایی محبت از شوهر



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) محبت بین زن و شوهر (۵۱ مطلب مشابه)